ШҚО бойынша медициналық көмектің сапасы мен қолжетімділігіне 400 шағым ӘлМСҚ келіп түсті
2022 жылдың бірінші тоқсанында әлеуметтік медициналық сақтандыру қорының облыстық филиалына азаматтардан 37 мыңнан астам өтініш түсті
Естеріңізге сала кетейік, әлеуметтік медициналық сақтандыру қорының міндеттерінің бірі пациенттердің құқықтарын қорғау болып табылады, деп хабарлайды Устинка LIVE тілшісі.
Күн сайын Қордың филиалы ресми байланыс арналары арқылы өтініштерді қабылдайды:
байланыс орталығы 1406,
Goldau 24/7 мобильді қосымшасы,
ресми сайты fms.kz
Telegram-дағы @ SaqtandyrýBot.
Талдау көрсеткендей, байланыстың ең қажетті тәсілі 1406 байланыс орталығы болып қала береді. Екінші орында – Qoldau 24/7 мобильді қосымшасы.
Өтініштердің негізгі бөлігі консультативтік сипатта болады,- деп хабарлады ШҚО бойынша әлеуметтік медициналық сақтандыру Қоры филиалының баспасөз қызметі. - Өтініш берушілер жарналар мен аударымдарды қалай төлеу керектігін, МӘМС бойынша Медициналық көмекті алу үшін қандай кезеңдерде төлем жүргізу керектігін сұрайды.
Ағымдағы жылдың үш айында 400-ге жуық шағым түсті. Пациенттер сапасыз көрсетілуіне немесе медициналық көмектен бас тартуына, консультациялық-диагностикалық қызметтерді ұзақ күтуіне, тар мамандарға жазбаның болмауына шағымданды.
Қор әрбір шағым бойынша жұмыс жүргізеді.
Біз пациенттерді өз құқықтарын білуге және оларды қорғауға шақырамыз, алдымен медициналық ұйымның өзінде пациенттерді қолдау қызметінде, - деп атап өтті ШҚО бойынша МӘСҚ филиалында.
Мұндай қызметтер барлық емханалар мен ауруханаларда бар.