ТЖ кезінде қазақстандықтар онлайн-форматта 10,5 млн-ға жуық мемлекеттік қызмет алды
Мемлекеттік қызметтің 80%-дан астамы электрондық үкімет порталы арқылы қолжетімді egov.kz жүргізілді
Карантин кезінде 10,5 млн Мемлекеттік қызмет электрондық портал egov.kz, телеграмма-бота eGovKzBot2. 0 және eGovMobile мобильдік қосымшасы арқылы рәсімделді.
"Азаматтарға арналған үкімет "мемлекеттік корпорациясы" КЕАҚ ШҚО бойынша филиалының директоры Азамат Есембуловтың айтуынша, елдегі төтенше жағдай режимі аяқталғаннан кейін ХҚКО өз жұмысын жаңа форматта жаңартады.
Следующая →
"Азаматтарға арналған үкімет "мемлекеттік корпорациясы" КЕАҚ ШҚО бойынша филиалының директоры Азамат Есембуловтың айтуынша, елдегі төтенше жағдай режимі аяқталғаннан кейін ХҚКО өз жұмысын жаңа форматта жаңартады.
- Азаматтардың ыңғайлылығы үшін, сондай-ақ вирусты жұқтыру қаупі мен қазақстандықтардың өмірі мен денсаулығы үшін алаңдаушылық салдарынан ХҚКО-ның жұмыс тәртібін өзгерту туралы шешім қабылданды, - деді Азамат Есемқұлов. - Қазіргі уақытта қазақстандықтар мемлекеттік қызметтерді жаңа форматта алуға мүмкіндігі бар.