Тасжол жоғары көтерілмейді: Көгілдір шығанағы ауданына апаратын жол құрылысы тоқтап қалды
Облыстағы ең үлкен атқарылып жатқан жобалардың бірі аяқтау үстінде қалған сияқты еді, іс аяғына дейін жетпей жұмыс тоқтап қалған
Өткен жылдың соңында Көгілдір шығанағына баратын жолдың құрылысы тоқтады. Ал жұмысты жүзеге асырған компания бұдан былай біздің облысқа оралғысы келмейді, деп хабарлайды Устинка LIVE тілшісі.
Бұл жолдың аяқталуын мыңдаған шығысқазақстандықтар күтіп отырды. Қауіпті серпентиндерді қалдыратын жаңа жол сенімді, заманауи және ең бастысы қауіпсіз болады деп уәде етілген еді. Екі жылдан бері ірі метрополитендік компания мердігерлер құжаттамаға байланысты жобаға қауіп төніп тұрғанын ескертті. Шаруаның ісі өрге домаламайтындығын сезген олар құрылыс алаңын өшіріп, ауыр техниканы шығарып, тас жолда қар жамылған шатыр қалашығын тастап кетіп қалды.
Жоба жақсы басталып еді...
Ұзындығы 36 шақырым болатын Өскемен-Зыряновск-Рахман кілті тасжолының құрылысы 2017 жылдың 1 шілдесінде басталған еді. Байқауды Астанадағы ABK Avtodor-NS (BI Road Construction холдингінің еншілес компаниясы) жол-құрылыс компаниясы жеңіп алды. Қысқа мерзімде ірі компания ауысымдық лагерь құрып, жұмысшылар тобын (350-ден астам адам) жинап, зертхана, асфальтбетон шығаратын зауыт құрып, 160 данадан астам жабдықты жеткізді. Күндіз-түні жұмыс қызу жүріп жатты. Құрылыс 2017-2018 жылдардағы қыста тоқтатылған жоқ, тіпті қатты суықта да жұмысшылар мерзімінен бұрын жұмыстар атқарды.
Бірінші дабыл қоңырауы мердігерлерден 2018 жылдың жазында түсті. Содан кейін Өскеменде олар баспасөз мәслихатын жинап, жобаның құлдырау алдында тұрғанын айтты. Олар мүмкін аумақта жұмыстарды аяқтайды, бірақ құрылысшылар Пихтовка өзенінің үстінен қауіпті Осиновский асуынан асатын негізгі көпір сала алмайды, себебі ол жер телімі Мемлекеттік орман қорының жеріне жатады. Жерді беру туралы келісімдер 2016 жылдан бері жалғасып жатқанына қарамастан, құрылысшылар рұқсат ала алмады. Асфальтталғаннан кейін жұмыс тоқтап, келесі қыста 150-ге жуық адам техникалық қызмет көрсетусіз демалысқа жіберілді. Өткен жылдың соңында мердігерлер Шығыс Қазақстаннан мүлдем кетті.
Өткел қызық үшін бе?
2019 жылдың шілдесінде біздің сұрауымыз бойынша ҚР Ауыл шаруашылығы министрлігі жер берілді деп жауап берді және жақын арада жұмысын бастауға болады деген еді.
Өткізу 26 маусымда жүзеге асырылды, бірақ мердігерлер одан әрі жұмысты бастай алмады. Келісімдер жасалды, "ҚазАвтоЖол" серіктестігі бұл жерлерді ауылшаруашылық жерлерінен құрылыс мақсатындағы жерлерге ауыстыру керек еді. Бұл уақытты талап етті - сайт басшысының айтуынша, қазан айына дейін. Бәрі қай кезеңде тоқтады, біз әлі білмейміз, бірақ факт әлі де бар: құрылыс жұмыстары, коммуникациялар мен асфальт төселгеннен кейін мердігерлер құрылысты тоқтатуға мәжбүр болды. Сонымен қатар, компания аймақтан кетіп қалды және жоба жетекшісі Нұрлан Төлегеновтың айтуынша, олар жұмысты жалғастыруды жоспарламайды.
BI Road Construction компаниясының баспасөз қызметі бұл жобаның "қатып қалғанын" айтқан кезде, редакторларға көптеген сұрақтар туындады. Құрылысшылар жұмысты не үшін тоқтату керектігін түсіндіре алды. Олар орындалған жұмыс үшін ақы алды, әрі қарай жалғастыруды ойламайды. Міне, сондықтан да ауқымды құрылысты тоқтату керек болды, олар оны жалғастыруды жоспарлап отыр ма, кім бірегей көпір салады, ең бастысы - қашан жауап берілмеді. Осы сұрақтардың барлығын біз "ҚазАвтоЖол" мердігерлеріне жолдадық және ресми жауап күтудеміз. Жағдай анық болғаннан кейін біз сізге тек қағаз жүзінде қалатын ауқымды жобаның тағдыры қалай болатындығын айтамыз.
Мәлімет үшін.
Ұзындығы 175 метрлік көпір елдегі ең алғашқы болуы керек. Жоба бойынша биіктігі шамамен 45 метр болатын паром екі төбенің арасындағы шатқалда орналасуы керек еді. Жобаның жалпы құны шамамен 11 миллиард теңгені құрайды. Көпірдің құны шамамен 1,5 миллиард теңгені құрайды.
Следующая →
Бұл жолдың аяқталуын мыңдаған шығысқазақстандықтар күтіп отырды. Қауіпті серпентиндерді қалдыратын жаңа жол сенімді, заманауи және ең бастысы қауіпсіз болады деп уәде етілген еді. Екі жылдан бері ірі метрополитендік компания мердігерлер құжаттамаға байланысты жобаға қауіп төніп тұрғанын ескертті. Шаруаның ісі өрге домаламайтындығын сезген олар құрылыс алаңын өшіріп, ауыр техниканы шығарып, тас жолда қар жамылған шатыр қалашығын тастап кетіп қалды.
Жоба жақсы басталып еді...
Ұзындығы 36 шақырым болатын Өскемен-Зыряновск-Рахман кілті тасжолының құрылысы 2017 жылдың 1 шілдесінде басталған еді. Байқауды Астанадағы ABK Avtodor-NS (BI Road Construction холдингінің еншілес компаниясы) жол-құрылыс компаниясы жеңіп алды. Қысқа мерзімде ірі компания ауысымдық лагерь құрып, жұмысшылар тобын (350-ден астам адам) жинап, зертхана, асфальтбетон шығаратын зауыт құрып, 160 данадан астам жабдықты жеткізді. Күндіз-түні жұмыс қызу жүріп жатты. Құрылыс 2017-2018 жылдардағы қыста тоқтатылған жоқ, тіпті қатты суықта да жұмысшылар мерзімінен бұрын жұмыстар атқарды.
Бірінші дабыл қоңырауы мердігерлерден 2018 жылдың жазында түсті. Содан кейін Өскеменде олар баспасөз мәслихатын жинап, жобаның құлдырау алдында тұрғанын айтты. Олар мүмкін аумақта жұмыстарды аяқтайды, бірақ құрылысшылар Пихтовка өзенінің үстінен қауіпті Осиновский асуынан асатын негізгі көпір сала алмайды, себебі ол жер телімі Мемлекеттік орман қорының жеріне жатады. Жерді беру туралы келісімдер 2016 жылдан бері жалғасып жатқанына қарамастан, құрылысшылар рұқсат ала алмады. Асфальтталғаннан кейін жұмыс тоқтап, келесі қыста 150-ге жуық адам техникалық қызмет көрсетусіз демалысқа жіберілді. Өткен жылдың соңында мердігерлер Шығыс Қазақстаннан мүлдем кетті.
- Құрылыс 2019 жылдың желтоқсан айының бірінші жартысында тоқтатылды, - деп түсіндірді жоба жетекшісі Нұрлан Төлегенов. - Мемлекеттік орман қоры аумағында құрылыс-монтаж жұмыстарын жүргізуге құқығымыз жоқ.
Өткел қызық үшін бе?
2019 жылдың шілдесінде біздің сұрауымыз бойынша ҚР Ауыл шаруашылығы министрлігі жер берілді деп жауап берді және жақын арада жұмысын бастауға болады деген еді.
- Шығыс Қазақстан облысы Табиғи ресурстар және табиғатты пайдалануды реттеу басқармасы «Өскемен орман шаруашылығы» КММ-нің орман қорынан жер учаскесін беру, жалпы ауданы 24,3 га, Өскемен - Зыряновск - Үлкеннарым - Катон-Қарағай – Рахмановский республикалық маңызы бар автожолды қайта құру туралы 56-; 72 және 72-88 км материалдар қайта қарау үшін бірнеше рет Шығыс Қазақстан облысының әкімдігіне қайтарылды», - деді өткен жылдың жазында ҚР Ауыл шаруашылығы министрлігінің вице-министрі Рүстем Құрманов. - Қазіргі уақытта Қазақстан Республикасының Үкіметі «Орман алқаптарының жекелеген учаскелерін басқа санаттағы жерлерге беру туралы» қаулы жобасын қабылдады.
Өткізу 26 маусымда жүзеге асырылды, бірақ мердігерлер одан әрі жұмысты бастай алмады. Келісімдер жасалды, "ҚазАвтоЖол" серіктестігі бұл жерлерді ауылшаруашылық жерлерінен құрылыс мақсатындағы жерлерге ауыстыру керек еді. Бұл уақытты талап етті - сайт басшысының айтуынша, қазан айына дейін. Бәрі қай кезеңде тоқтады, біз әлі білмейміз, бірақ факт әлі де бар: құрылыс жұмыстары, коммуникациялар мен асфальт төселгеннен кейін мердігерлер құрылысты тоқтатуға мәжбүр болды. Сонымен қатар, компания аймақтан кетіп қалды және жоба жетекшісі Нұрлан Төлегеновтың айтуынша, олар жұмысты жалғастыруды жоспарламайды.
BI Road Construction компаниясының баспасөз қызметі бұл жобаның "қатып қалғанын" айтқан кезде, редакторларға көптеген сұрақтар туындады. Құрылысшылар жұмысты не үшін тоқтату керектігін түсіндіре алды. Олар орындалған жұмыс үшін ақы алды, әрі қарай жалғастыруды ойламайды. Міне, сондықтан да ауқымды құрылысты тоқтату керек болды, олар оны жалғастыруды жоспарлап отыр ма, кім бірегей көпір салады, ең бастысы - қашан жауап берілмеді. Осы сұрақтардың барлығын біз "ҚазАвтоЖол" мердігерлеріне жолдадық және ресми жауап күтудеміз. Жағдай анық болғаннан кейін біз сізге тек қағаз жүзінде қалатын ауқымды жобаның тағдыры қалай болатындығын айтамыз.
Мәлімет үшін.
Ұзындығы 175 метрлік көпір елдегі ең алғашқы болуы керек. Жоба бойынша биіктігі шамамен 45 метр болатын паром екі төбенің арасындағы шатқалда орналасуы керек еді. Жобаның жалпы құны шамамен 11 миллиард теңгені құрайды. Көпірдің құны шамамен 1,5 миллиард теңгені құрайды.