Мемлекеттік қызмет көрсету сапасы жетілдірілуде
ҚР Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің ШҚО бойынша департаменті мемлекеттік қызметтердің сапасын бақылап қана қоймай, оларды жетілдіру бойынша да белсенді жұмыс атқаруда
Ағымдағы жылдың тоғыз айында процестерді жақсартуға бағытталған 47 бастамашыл ұсыныс дайындалды, деп хабарлайды Устинка LIVE тілшісі.
Олардың 27-сі құқықтық реттеуді бағалауға, 10-ы автоматтандыруға және техникалық мүмкіндіктерді бағалауға, ал 9-ы қызмет көрсету процестерін оңтайландыруға қатысты, - дейді ШҚО бойынша мемлекеттік қызмет істері департаментінің басшысы Ержан Айқымбеков. - Ресми құжаттамада тиісті түрде ескерілмеген жасырын мемлекеттік қызметтерді анықтауға ерекше назар аударылады. Мысалы, талдау барысында жеке сектордағы тұрғын үйді жалға алу үшін азаматтардың жекелеген санаттарына төлемдер тағайындау функциясын қосу туралы бастама ұсынылды. Нәтижесінде бұл функция мемлекеттік қызметтер тізіліміне қосылды. Мұндай функцияны мемлекеттік қызмет мәртебесіне ауыстыру азаматтар үшін жаңа мүмкіндіктер ашады. Енді олар қызметті алу процесімен толығырақ таныса алады, сондай-ақ болашақта бұл қызметті белсенді және автоматтандырылған форматқа ауыстыра алады. Бұл қызметке қолжеткізуді жеңілдетіп қана қоймай, оны ұсынудың тиімділігін едәуір арттырады.
Мемлекеттік қызметтерді алу кезінде құқығы бұзылған азаматтар департаментке хабарласа алады. Мекенжайы: Өскемен қаласы, Назарбаев даңғылы, 4. Анықтама нөмірі: 8-7232-76-50-88.
Сондай-ақ, "Уәкілетті органға жүгіну" бөліміндегі "Egovkzbot2.0" платформасындағы "Е-Өтініш" батырмасы немесе Telegram мобильді қосымшасы арқылы жүгінуге болады.