Өскемен
ясно
+20°
  • Өскемен
    +20°
  • Алматы
    +25°
  • Астана
    +25°
  • Ақтөбе
    +27°
  • Актау
    +29°
  • Орал
    +30°
  • Қарағанды
    +24°
  • Көкшетау
    +26°
  • Қостанай
    +28°
  • Қызылорда
    +36°
  • Павлодар
    +25°
  • Петропавловск
    +27°
  • Тараз
    +28°
  • Туркестан
    +26°
  • Шымкент
    +32°
$
474.26
-4.22
514.48
-3.28
¥
65.28
-0.48
5.43
-0.04
ҚР Ұлттық банк курстары

Егер бір оқиғаның куәсі болсаңыз, құқығыңыз бұзылса немесе қандайда бір мәселені көтергіңіз келсе, бізге хабарласыңыз

ШҚО аудандарында инклюзивті білім беру қалай дамуда

Курчатов қаласының әкімі қаланың білім беру мекемелерінде ерекше қажеттіліктері бар балалар үшін кедергісіз қолжетімділік жағдайлары жасалғанын айтты

Новости Казахстана / Общество в Казахстане / Как развивается инклюзивное образование в районах ВКО
Фото:
Региональная служба коммуникаций ВКО

Өткен баспасөз мәслихатында Курчатов қаласының әкімі Алексей Лозинский ерекше қажеттіліктері бар балаларға білім беру ел үшін басты міндеттердің бірі екенін айтты. Қалада мүгедектік бойынша есепте 83 бала тұр, деп хабарлайды Устинка LIVE тілшісі.

Аудан орталығындағы мүмкіндігі шектеулі балалардың 46-сы мектеп оқушылары, олардың төртеуі арнайы білім беру мекемелерінде, ал қалғандары жалпы білім беретін мектептерде оқиды, - деді Алексей Глазинский. - Олар үшін 26 инклюзивті сынып және балабақшаларда төрт инклюзивті топ жұмыс істейді. Инклюзивті білім беретін әрбір оқу орнында психологиялық-медициналық-педагогикалық консилиумдар құрылды.

Мысалы, Курчатовтағы №3 орта мектеп базасында ерекше қажеттіліктері бар балаларға консультациялық-әдістемелік көмек көрсететін инклюзивті білім берудің Ресурстық орталығы құрылды. Орталық қызметкерлері семинарлар, ашық сабақтар өткізеді, психологтармен ынтымақтасады.

Қала басшысының айтуынша, Курчатовтың білім беру мекемелерінде мүмкіндігі шектеулі азаматтар үшін кедергісіз қолжетімділік жағдайлары жасалған. Кейбір балалар "Шектеусіз әлем" балалар мен жасөспірімдер шығармашылық үйінің үйірмесіне барады.

Следующая →