Қазақстанда Су-30СМ жойғыш ұшағының апатқа ұшырауының ықтимал себебі аталды
ҚР Қорғаныс министрлігінің мәліметінше, 4++ буынды Су-30СМ көпфункционалды жойғыштармен әскери-әуе күштері 2015 жылдан бастап қайта жарақтандыру бағдарламасына сәйкес жасақтала бастады
16 сәуір күні кешке жаттығу ұшулары кезінде Қарағанды облысы Балқаш қаласының оқу авиациялық орталығына қонуға бет алу кезінде Су-30 см жойғыш апатқа ұшырады. Ұшқыштардың бірі кеуде омыртқасының сынуы бар ауруханаға жатқызылды, екіншісі ауруханаға жатқызуды қажет етпейді.
Қазақстанда Су-30СМ жойғыш ұшағының апатқа ұшырауының ең ықтимал себебі ретінде борттың құстар отарымен соқтығысуы қарастырылуда, деп хабарлады Қорғаныс министрлігінің баспасөз қызметі.
Қорғаныс министрлігі екі ұшқыштың да кәсіби тәжірибесі жеткілікті деп сендірді, екі ұшқыштың да ұшуы шамамен 1500 сағатты құрайды.
Следующая →
Қазақстанда Су-30СМ жойғыш ұшағының апатқа ұшырауының ең ықтимал себебі ретінде борттың құстар отарымен соқтығысуы қарастырылуда, деп хабарлады Қорғаныс министрлігінің баспасөз қызметі.
- Қарағанды облысында Су-30СМ ұшағының апатқа ұшырау себептерін тексеру жөніндегі арнайы құрылған комиссия барлық ықтимал нұсқаларды қарастыруда. Олардың бірі - әскери борттың құстар отарымен соқтығысуы, - делінген министрліктің "Интерфакс-Қазақстан" агенттігінің сұрауына берген жауабында. - Азаматтық ұшақтардан айырмашылығы, жауынгерлердің жылдамдығы жоғары, сондықтан құстардың соққысы ауыр зардаптарға әкеледі. Ұшқыштар олардың өміріне нақты қауіп төнгенше ұшақты басқару кезінде қолдан келгеннің бәрін жасады. Ұшақ басқарылмай, кабина түтінге толып, азаматтық тұрғындарға қауіп төнбейтініне, сондай-ақ жердегі азаматтық нысандардың ықтимал бұзылуына көз жеткізгенде, ұшқыштар катапульт туралы шешім қабылдады.Ведомствоның мәліметінше, ұшқыштар ұшақтың апаттық кету жүйесін "өте төмен биіктікте пайдаланып, ұшақты сақтап қалуға және оны әскери бөлімнің арнайы құтқару бөлімшелері күтіп тұрған аэродромға қондыруға тырысты".
Қорғаныс министрлігі екі ұшқыштың да кәсіби тәжірибесі жеткілікті деп сендірді, екі ұшқыштың да ұшуы шамамен 1500 сағатты құрайды.
- Авиацияда ескі техника деген түсінік жоқ, өйткені барлық авиациялық техника регламентке сәйкес өндіруші зауыттарда уақытылы жөндеу мен жаңғыртудан өтеді, - деп атап өтті министрлікте.