"Аман-саулық" ҚҚ жедел желісінің COVID-19 бойынша үш ай жұмысының қорытындысы
"Аман-Саулық" қоғамдық қоры Covid-19 пандемиясы кезеңінде Алматы тұрғындары мен медицина қызметкерлерінің өтініштерін қабылдау бойынша тәулік бойы жұмыс істейтін телефон желісінің жұмысын қорытындылады
Жедел желі жұмыс істеген үш айда 1780 өтініш келіп түсті, оның 1600-і Алматы және Алматы облысының тұрғындарынан, қалғаны Қазақстанның басқа өңірлерінің тұрғындарынан. Өтініштердің негізгі себебі: CОVID диагнозымен емдеу және ауруханаға жатқызу, вакцинация, ревакцинация және COVID-ке оң ПТР тесті бар пациенттердің одан әрі әрекеттері.
"Аман-саулық" ҚҚ тәулік бойы жұмыс істейтін телефондық "жедел желі" жұмысын ұйымдастыру жөніндегі жобаны іске асыруға осы жылдың 1 наурызынан бастап кірісті, жобаның мақсаты COVID-19 пандемиясы кезеңінде Алматы қаласының тұрғындары үшін коронавирустық инфекция мәселелері бойынша медициналық көмек алуда, дәрі-дәрмекпен қамтамасыз етуде, консультациялық көмек алуда туындаған проблемаларды шешу және медицина қызметкерлерінің құқықтарын қорғау болып табылады.
Осы кезеңдегі өтініштердің 28%-ы вакцинация, қандай вакцина қолданылады, вакцинацияны қайда жасауға болады, COVID-тен вакцинация алу туралы құжаттар беріле ме, вакцинацияны алуға қандай қарсы көрсетілімдер бар.
Өтініштердің 26%-ы covid белгілері, күдік және ауруханаға жатқызу туралы болды. Адамдар ауруханаға жете алмайтындығына, туыстарының қайда ауруханаға түскенін білмейтініне, коронавирусқа күдік сезінгеніне, ал мамыр айында көптеген адамдар ЖРВИ белгілеріне шағымданды.
Өтініштердің 22%-ы ПТР тесттерімен байланысты, адамдар ПТР тестін қайда тегін жасауға болатынын, ПТР оң тестін алғаннан кейін қайда жүгінуге болатынын сұрады.
"Аман-саулық" ҚҚ президенті Бақыт Түменова жедел желі жұмысының қорытындыларына түсінік бере отырып: "келіп түскен қоңырауларды талдай келе, өтініштердің 76% - ы коронавирустық инфекцияны емдеу, ПТР тесттермен, вакцинациямен және стационарларда емделуге шағымдармен байланысты екенін көріп отырмыз. Бұл проблемалар мен сұрақтар блогына емханалар мен стационарларда сапасыз медициналық қызмет көрсету қосылды. Осыған байланысты біз 2021 жылғы 1 маусымнан бастап халыққа көрсетілетін консультациялық көмек тізбесін кеңейту және азаматтардың Қазақстан Республикасы кепілдік берген денсаулыққа құқықтарын іске асыру мәселелері бойынша консультациялар жүргізуді бастау туралы шешім қабылдадық".
Телефон желісі тәулік бойы, демалыссыз және мерекелерсіз жұмыс істейді. Жоба Сорос - Қазақстан қорының гранты есебінен жүзеге асырылуда. Пациенттер, сондай-ақ медициналық мекемелердің қызметкерлері медициналық көмек, дәрі-дәрмекпен қамтамасыз ету, консультациялық көмек және т. б. алумен туындаған проблемаларды шешу үшін жедел желіге жүгіне алады.
Тәулік бойы жұмыс істейтін "жедел желі" телефонының телефоны+7 727 221 85 05
Следующая →
"Аман-саулық" ҚҚ тәулік бойы жұмыс істейтін телефондық "жедел желі" жұмысын ұйымдастыру жөніндегі жобаны іске асыруға осы жылдың 1 наурызынан бастап кірісті, жобаның мақсаты COVID-19 пандемиясы кезеңінде Алматы қаласының тұрғындары үшін коронавирустық инфекция мәселелері бойынша медициналық көмек алуда, дәрі-дәрмекпен қамтамасыз етуде, консультациялық көмек алуда туындаған проблемаларды шешу және медицина қызметкерлерінің құқықтарын қорғау болып табылады.
Осы кезеңдегі өтініштердің 28%-ы вакцинация, қандай вакцина қолданылады, вакцинацияны қайда жасауға болады, COVID-тен вакцинация алу туралы құжаттар беріле ме, вакцинацияны алуға қандай қарсы көрсетілімдер бар.
Өтініштердің 26%-ы covid белгілері, күдік және ауруханаға жатқызу туралы болды. Адамдар ауруханаға жете алмайтындығына, туыстарының қайда ауруханаға түскенін білмейтініне, коронавирусқа күдік сезінгеніне, ал мамыр айында көптеген адамдар ЖРВИ белгілеріне шағымданды.
Өтініштердің 22%-ы ПТР тесттерімен байланысты, адамдар ПТР тестін қайда тегін жасауға болатынын, ПТР оң тестін алғаннан кейін қайда жүгінуге болатынын сұрады.
"Аман-саулық" ҚҚ президенті Бақыт Түменова жедел желі жұмысының қорытындыларына түсінік бере отырып: "келіп түскен қоңырауларды талдай келе, өтініштердің 76% - ы коронавирустық инфекцияны емдеу, ПТР тесттермен, вакцинациямен және стационарларда емделуге шағымдармен байланысты екенін көріп отырмыз. Бұл проблемалар мен сұрақтар блогына емханалар мен стационарларда сапасыз медициналық қызмет көрсету қосылды. Осыған байланысты біз 2021 жылғы 1 маусымнан бастап халыққа көрсетілетін консультациялық көмек тізбесін кеңейту және азаматтардың Қазақстан Республикасы кепілдік берген денсаулыққа құқықтарын іске асыру мәселелері бойынша консультациялар жүргізуді бастау туралы шешім қабылдадық".
Телефон желісі тәулік бойы, демалыссыз және мерекелерсіз жұмыс істейді. Жоба Сорос - Қазақстан қорының гранты есебінен жүзеге асырылуда. Пациенттер, сондай-ақ медициналық мекемелердің қызметкерлері медициналық көмек, дәрі-дәрмекпен қамтамасыз ету, консультациялық көмек және т. б. алумен туындаған проблемаларды шешу үшін жедел желіге жүгіне алады.
Тәулік бойы жұмыс істейтін "жедел желі" телефонының телефоны+7 727 221 85 05
Материал размещен на правах рекламы