Қазақстанда "сәлемдеме" енді жылдамырақ жетпек
"Қазпочта" АҚ-ның басқарма төрағасы сәлемдемелерді жеткізу уақыттарына байланысты шағымдарға жауап берді
"Қазпошта" АҚ-ның басшысы С. Сәрсенов орталық коммуникациялар қызметіндегі брифингте компанияның жұмысына түсініктеме берді, деп хабарлайды Zakon.kz.
Оның айтуынша, шағымдар көбінесе әдеттегі жеткізу бойынша келіп түседі. Оның мерзімі 2017 жылы шамамен 16 күн болды, бірақ ағымдағы жылы ол 6 күнге дейін қысқартылды.
Бұдан өзге, "Қазпошта" қосымша ақы төлеу арқылы сол күні немесе келесі күнде жеткізуге мүмкіндік беретін курьерлік жеткізуді ұсынады.
"Қазпошта" АҚ басшылығының болашақ жоспарларында әдеттегі жеткізу мерзімін кем дегенде тағы да екі рет қысқарту бар.
Следующая →
Оның айтуынша, шағымдар көбінесе әдеттегі жеткізу бойынша келіп түседі. Оның мерзімі 2017 жылы шамамен 16 күн болды, бірақ ағымдағы жылы ол 6 күнге дейін қысқартылды.
Бұдан өзге, "Қазпошта" қосымша ақы төлеу арқылы сол күні немесе келесі күнде жеткізуге мүмкіндік беретін курьерлік жеткізуді ұсынады.
"Қазпошта" АҚ басшылығының болашақ жоспарларында әдеттегі жеткізу мерзімін кем дегенде тағы да екі рет қысқарту бар.